lørdag 12. september 2009

HIV O`HOI!!!

Har rotet litt i Ufo - kofferten, og da dukket disse lure sjørøverne opp. Jeg sydde noen av blokkene i vår da quilteklubben hadde kurskveld med tema "Attic Windows". Husket nesten ikke hvordan disse blokkene skulle syes, men heldigvis fant jeg oppskrifta. Synes det var litt vanskelig å sy motivstoffet og delen med 45 graders hjørne pent sammen. Må kanskje øve litt mer.... Sydde ihvertfall nok blokker til dette veggteppet. Teppet ble quiltet "in the ditch" i smårutene, og lukkekanten ble sydd for hånd.
Nå kan jeg stryke dette prosjektet fra Ufo - lista mi!!! Har mer Ufo-arbeid på gang, og håper å få det ferdig iløpet av helga.
P.S. Teppet ser litt skjevt ut, men det skyldes kameravinkelen. Jeg sto på en krakk og tittet ned da jeg knipset.
God helg og god natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar