lørdag 11. juli 2020

Rydding på stofflageret

Syrommet mitt er lite og fullt, og jeg har jo hele tiden en plan om at NÅ skal jeg få sydd opp litt av godt vellagret stoff. Men lite har vel skjedd. Jeg koser meg når jeg først er kommer i gang, men jeg er for dårlig til å prioritere. 
Nå har jeg laget meg en slags plan for syrommet og hovedmålet er å få unna ( = sydd opp) mesteparten av mine gamle stoffbiter.
Jeg har startet med vellagret stoff i spreke farger. Dette er stoff som vært lagret i 15-17 år, minst. 
Jeg valgte å sy et enkelt teppe etter en idè jeg fant på Pinterest.
Veldig greit med et prosjekt som ikke krever så mye tilpassing av stoff, her har jeg bare mixet bitene sammen.

Teppet måler ca 120 x 140


Det ble selvfølgelig igjen rester etter dette prosjektet, men jeg tror jeg har en plan for de også. 
Kan hende dette teppet blir donert til St.Olavs teppeaksjon, et fint tiltak.

Hilsen Berit

1 kommentar:

  1. Så fint, och glad blir man när man ser det!

    SvarSlett