søndag 26. juli 2020

Ferieforberedelser

Det nærmer seg ferie og strikketøyet skal selvfølgelig være med på ferieturen. Jeg har flere prosjektvesker og små punger til nødvendig strikkestash, men jeg har liksom manglet noe for å ha pinnesettene i. I et Quiltemagasin fant jeg en slik pinnemappe. Jeg tok utgangspunkt i den, men gjorde noen endringer. 
Det ble en praktisk mappe som gir god oversikt over pinner og strikketilbehør.


Venstresiden har plass til pinner og tilbehør som maskesamlere og flettepinner.

På høyre side er det lommer til virer og pinnemåler.


 Jeg sydde også en tilhørende pung for saks, maskemarkører , nåletui mm.


*****

Da gjenstår bare å velge hvilke ferieprosjekt som skal få bli med på ferietur. Gleder meg til noen ferieuker.

Hilsen Berit på Bobiltur 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar