tirsdag 5. juni 2018

Svingende løper




Mai suste av gårde uten at jeg rakk å legge ut et eneste innlegg, men ny måned = nye muligheter.
Forrige måned var rimelig hektisk for min del, men innimellom bursdagsfeiring, 17-mai og ikke minst konfirmasjonsforberedelsene fikk jeg da gjort ferdig noe.
Denne løperen begynte jeg på i April. Den er veldig lett å sy , men det var tidsklemma som gjorde at den ble liggende.
Jeg var så heldig å få låne en spesiell linjal til å kutte stripene slik at løperen får en svingende fasong.  (husker ikke hva den heter) Enkel løper med en artig vri.
Dessverre ble fargegjengivelsen på bildet fryktelig dårlig, gråtonene er bedre avstemt i virkeligheten. 
Jeg rakk også å begynne på et nytt syprosjekt og målet er å bli ferdig til syklubben starter opp igjen etter ferien.

Hilsen Berit.

1 kommentar: