fredag 5. august 2011

Enkel løper

Idag ble jeg ferdig med denne løperen. Den er veldig enkel  både i quilting og utførelse forøvrig. - 15 rektangler quiltet i "grøfta" og med enkel lukkekant.
Planen var å pynte litt mer på denne, men det fikk jeg ikke gjort idag fordi jeg selfølgelig ikke hadde alt jeg trengte for hånden. Håper å kunne vise frem denne enkle løperen i en mer pyntet utgave etterhvert. Har en idè jeg har lyst å prøve ut.
******

Stoffvalget er tatt utfra sofaen, men fargene er ikke riktig så tamme som det du ser her. Dårlig lys og blitz får ta skylden for det.
For et dårlig bilde. Nå ble løperen virkelig enkel og stusselig. Burde jo ha satt frem planten og lysglasset også.....og kanskje endret litt på kameravinkelen. Hehe. Kan jo ikke være like flink til alt heller...  :)
Så hyggelig at du tittet innom. Ønsker deg ei god helg.
Berit

4 kommentarer:

  1. Løperen blir sikkert fin, den. Har sansen for det enkle. Lyssetting på bildene av quilter kan av og til være litt vanskelig. Jeg har lært meg å redigere bildene i størrelse, og kan også fikse litt på fargene, slik at de blir mer som i virkeligheten. Prøv deg fram, så får du det sikkert til. En annen mulighet er å fotografere utendørs, i godt lys, men ikke i direkte sollys. Lykke til og god helg til deg!

    SvarSlett
  2. Hei igjen, og takk for stemme. Før dere begynner på dongeriteppe, så les noen tips om skjæring på bloggen min.

    SvarSlett
  3. Heisann og takk for kommentaren på min blogg.Har lagt meg som følger hos deg for dette var balsam for ei som har mange male prosjekter jeg ikke har fått startet på.Kommoder og div. Hylla du berget ble jo kjempelekker.
    sommer hilsen fra Anna.

    SvarSlett
  4. Ja, en enkel løper - men du så lekkert det kan være også :-)

    SvarSlett