fredag 15. juli 2011

Forandring Fryder!

Dette skapet skulle svigerforeldrene mine dumpe,  men jeg reddet det i siste liten. Planen var å male det, men siden jeg synes det er så veldig kjedelig å male havnet det i kjelleren. Men plutselig (etter et år!!) fikk jeg ånden over meg og bestemte meg for å gjennomføre maleplanene.

Ta-daa! Gjetter på at ingen ble overrasket av fargevalget:)

Etter 2 strøk med litt pirkemaling ble jeg veldig fornøyd. Nå må jeg bare finne noen fine knotter, så skal jeg vise Hr.Balsam hvor skapet skal henges opp.
                                           *****
Denne lille kassen ble også med i dragsuget. Den er perfekt til  oppbevaring av stoffbiter.

Tipper ingen av dere gjetter hvordan den så ut før -  Ikke særlig fin,nei.
Forandring fryder, ikke sant?!


Ha en god helg!
Berit

3 kommentarer:

  1. Anonym20:39

    Tingene ble jo kjempefine!
    Å, det er så kjekt med slike ting en former selv.

    Ha en kreativ sommerhelg!

    SvarSlett
  2. Å så nydelig skapet ble. lekkert å delikat i hvitt. Praktisk kasse :-)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Tusen takk for hyggelige ord på bloggen min.

    Skapet og kassen ble kjempeflotte! Og hvitt er da lekkert:)

    ha en fin søndag:)

    SvarSlett