søndag 1. desember 2013

Inn- eller Utveiing?!


Jeg har egentlig ikke vært så opptatt av hvor mange gram garn jeg strikker opp, men plutselig ble jeg litt inspirert av alle strikkerne som driver med garnslanking, og fant frem kjøkkenvekta. Julestrikkinga  stoppet på 1346 gram, og det var jo et hyggelig tall, spesielt når nesten alt er hentet fra eget garnlager. Jeg har kun kjøpt 3 hesper = 150 g og det er da slettes ikke ille. Klapper meg selv på skuldra for det!!

Her kommer da en visning av årets strikkede Balsamvarer. Det er 4 søte små som skal få disse myke pakkene.


Her er 3 stk ullbukser og en heldress i sisu, daletta, Peer Gynt og Lanett.


4 sokkepar til små tottelotter.....


Her ble det visst surr i tellinga, for her ligger det jammen 5 par småvotter!! Lett å komme ut av tellinga når man begynner å strikke julegaver i februar. Skal alltids takle det luksusproblemet. :-)



Disse 2 klutene har vært pausestrikk og havnet i julegavekurven de også.

Da gjenstår det bare en runde med Milo og gavepapir før pakkene kan sendes avgårde . 

Ha ei fin uke !! Hilsen Berit

3 kommentarer:

  1. Det var litt av en produksjon da!! :-) Sikkert artig at lageret minker noe, og når man får til så mye fint som du har gjort er det jo bare fantastisk :-) Du e så flink :-)

    SvarSlett
  2. Wow! Så mange plagg og så mye du har strikket i gaver til jul! Blir imponert! Dette varmer nok både kropp og hjertet! :) Mange heldige mottakere her, skjønner jeg! Ønsker deg fine førjulsdager!

    SvarSlett
  3. Så mange strikka julegaver! Det er så flott å gi bort hjemmelaget til jul. Det er ekstra mye omtanke i disse gavene syns jeg :)

    SvarSlett