onsdag 9. oktober 2013

Stitchingdilla

Sist jeg var på møte i syklubben min, Quiltetuppene, begynte jeg på et stitchingmotiv som har stått på lista mi lenge. ...Og da mener jeg virkelig lenge - Sånn nøyaktig 7 år!! (Ja, det er faktisk helt sant.) Det er et gratismønster fra NortherenQuilts, og jeg synes teksten er så bra. Nå er målet at den skal være helt ferdig sydd til advent!!



Mønsteret finner du her.

***

Fant ut at stitching og tv fint kan kombineres , så da koste jeg meg med denne også...
Dette mønsteret er også fra Northeren Quilts. (Ikke gratis)





***
Burde kanskje strøket arbeidet før jeg viser det frem, men det får bare være. Lover å vise frem disse helt nystrøkne og ferdigsydd innen advent.

Berit

4 kommentarer:

  1. Så flink du er til mange ulike håndarbeid! Disse var fine! Liker teksten på begge to, men spesielt på den øverst! La oss ta de ordene med oss nå som det nærmer seg jul!
    Tusen takk for koselog kommentar hos meg!

    Ingrid

    SvarSlett
  2. Ferdig allerede !! Så flink du er, Berit :-) Gleder meg å se hvordan det blir til slutt :-) Skjemmes nesten jeg, har ikke startet enda.... Syr mye annet for tiden så dette blir med som håndsying på neste møte :-)

    SvarSlett
  3. På tide at du sydde den nå da. Flott ble den, og med fine ord. Skal du sy mere på den, og skal det bli et veggbilde eller et motiv på en liten pung?

    SvarSlett
  4. Inger nabo16:40

    Såå fiine! Du er kjempeflink!

    SvarSlett