søndag 28. mars 2010

Påskenøtt!! (GRR!!)

På fredag var jeg virkelig i symodus, og klar som et egg gikk påsketuren til syrommet. Hadde bestemt meg for å sy en liten duk av rester i log-cabin-papirsøm. Her er påskegodtet lekkert dandert og klar til å nytes.

Jeg sydde ivei så det suste i trådsnellene, og det gikk i radig seriesøm til strykkebrettet.
        Symaskina durte seg god og varm etter runder med log-cabin, og syersken strålte mer enn påskesola. Fornøyd kunne jeg konstatere at jeg var godt igang da jeg måtte ta kvelden. Best å være uthvilt til neste syetappe!
       Men da jeg skulle fortsette syrunden fikk jeg en fornemmelse av at noe ikke stemte. Så her er altså Berits Påskenøtt!! Ser du hva som er  feil på dette bildet ???                   Hmmpffgrrr!Det gjør jeg! 
Titter du innom imorgen får du løsningen! Hilsen Berit langt ut på viddene!
                                                            

2 kommentarer:

  1. Uff, kjenner igjen den følelsen der du skjønner at et eller annet er feil, 4ks´s blylodd i magen.. Faktisk kan jeg ikke se noe feil med blokkene dine jeg da men, har sikringen gått?? Hehe.. Ha en fortsatt kreativ påske :D

    SvarSlett
  2. de grønne lappene er ikke lik som de røde inni midten...

    SvarSlett